درددودل قلبم!


سوگل هستم !

کیمیای من

 

كيمياي من
{سعید کرمانی}

نه دیگه نمیتونم ، من با تو نمیمونم ، نه دیگه نمیخونم
امشب به یادتم ، تنها نشستم ، کنار قاب عکست ، دستات تو دستم
فردا به یاد من ، عشقی نمیمونه ، قلبی از چشمات ، ازم یادی نمیکنه
اگه داغی توی سینم هست ، بدون اشکای روی گونم ، پس
واسه این هرشب میبارم ، میگم مردم ولی بیدارم
سعید سیره از این رویا ، داره میره از این دنیا {هوووو هههههه}

{
Highness}

بیمارتم ، بیرون و نگا میکنم اگه ببینمت ، دوباره صدات میکنم
با اینکه بیزارم ازت ، هنوزم عشقمی تو ، آرزومه یه بار مثل من بشکنی تو
از تو گله نیست ، من کمی شکایت دارم ، از درس عشقم واست حکایت دارم
من رضایت دادم ، به بود و نبودت ، باورش سخته قلبت با من بود و نبودش
پس میرم تا یاد بدم شیطان بودی ، نگو تو سختیا همرامی کی باهام بودی
ایکاش بودی منو درک میکردی ، چرا فکر میکردم تو با همه فرق میکردی
رو ورق زدم عشق تو باطله سوخت ، از تو برای من چی جز خاطره موند
ولی صادقانه بگم که قلب منو ، شکوندی تو ندونستی قدر منو

{رضایا}

با صدات آروم میشدم ، با غمت داغون میشدم
یه شب پیشم نبودی ، بی سرو سامون میشدم
اما رفتی و نگفتی ، خاطراتمون چی میشه
یه ندا هم ندادی ، میری واسه همیشه



{سعید کرمانی}

واست فرقی نمیکرد ، که من بی تو میمیرم
بازم دیوونه میشم ، به این دنیا اسیرم
خیلی ساده تو این بار ، منو تنها گذاشتی
رفتی و ندیدی ، رو قلبم پا گذاشتی
اگه داغی توی سینم هست ، بدون اشکای روی گونم ، پس
واسه این هر شب میبارم ، میگم مردم ولی بیدارم
سعید سیره از این رویا ، داره میره از این دنیا { هوووو ههههه}

نظرات شما عزیزان:

ایلین
ساعت11:48---27 خرداد 1391
خوب بود دوست چیتوزی

داداشی
ساعت11:08---23 خرداد 1391
جالب ولی من فریدون اسایی رو دوست دارم رضا صادقیم گوش میدم به تناسب
پاسخ:ممنونم که اومدی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در دو شنبه 22 خرداد 1391برچسب:,ساعت 13:17 توسط Sogol| |


Power By: LoxBlog.Com